Rambursare – sau poate o reclamație de garanție?

Reclamație Garantiune

Posibilă în termen de:

Produsul cumpărat s-a dovedit a fi defect? Sau s-a deteriorat în timpul utilizării și te întrebi dacă mai este acoperit de garanție? Alege reclamația, iar noi te vom ajuta să rezolvi această problemă.

Unde pot reclama produsul?

Online te rugăm să trimiți un e-mail la adresa [email protected]. Asigură-te că incluzi detalii despre produs și problema întâmpinată.

Pot reclama orice produs?

Da. Toate produsele cumpărate din magazinul nostru sunt acoperite de garanția producătorului de 24 de luni.

În plus, poți depune o reclamație în cazul în care ai primit un produs defect – în cadrul responsabilității vânzătorului (numită garanție).

Ce pot aștepta după ce aleg reclamația?

Repararea produsului
Dacă este posibil, produsul va fi reparat în primul rând.

Schimbarea produsului
În cazul în care repararea nu este posibilă, îl vom înlocui cu unul nou. Livrarea va fi gratuită la adresa specificată.
Dacă prețul noului produs este diferit, îți vom restitui diferența în contul tău sau te vom ruga să achiți un supliment.

Restituirea banilor
În cazul în care nu este posibilă repararea sau înlocuirea produsului cu unul nou, vom efectua restituirea banilor în termen de 14 zile.

Retur produs 

Posibilă în termen de:

La DaviBikes.ro, înțelegem că oricine poate greși. Alege returnarea produsului de fiecare dată când nu alegi dimensiunea, culoarea sau când produsul pur și simplu nu îndeplinește așteptările tale.

Unde pot retur produsul?

Online te rugăm să trimiți un e-mail la adresa [email protected]. Asigură-te că incluzi detalii despre produs și problema întâmpinată.

Pot returna orice produs?

Da. Produsul trimis pentru returnare trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • Nu trebuie să prezinte urme de utilizare.
  • Nu poate fi raportat pentru returnare după 14 zile de la primirea coletului.

Ce pot aștepta după returnare?

Restituirea banilor
După aprobarea returnării, îți vom restitui banii în termen de 14 zile.

Cum returnați produsele:
Pentru a returna produsele, contactați-ne fie la telefon:

  • +40.312.297.466

Sau trimiteți un e-mail la:

Restituirea banilor
După primirea produselor și verificarea acestora, banii vor fi rambursați în contul indicat de tine în termen de 14 zile.

Atenţie!

Vă rugăm să vă asigurați că bicicleta este ambalată corespunzător, conform instrucțiunilor noastre disponibile la adresa: davibikes.ro/instruction. Bicicleta trebuie ambalată în cutia originală sau într-o cutie de înlocuire cu dimensiunile exacte de 145x20x80 cm.

Dacă bicicleta nu este ambalată conform acestor specificații, curierul va refuza ridicarea, iar returul nu va fi posibil. Prin urmare, este extrem de important să păstrați cutia originală sau să ambalați bicicleta conform cerințelor, pentru a evita costuri suplimentare și probleme la returnare.

Cum să returnezi un produs de la DaviBikes.ro

1. Contactează-ne și completează formularul

În primul rând, te rugăm să ne scrii la [email protected] sau să ne suni la numărul de telefon indicat pentru a ne informa despre problema întâmpinată sau despre dorința de returnare a produsului. Este important să ne comunici motivele returnării, deoarece acest lucru ne va ajuta să îmbunătățim serviciile noastre. După ce ne-ai contactat, te rugăm să accesezi formularul de returnare de pe site și să completezi informațiile necesare. Asigură-te că ai la îndemână toate detaliile despre produsul pe care dorești să-l returnezi, inclusiv numărul comenzii și descrierea produsului.

2. Împachetează și pregătește produsul pentru returnare

După ce ai completat formularul, pregătește produsul pentru returnare. Împachetează bine bicicleta sau produsele pe care dorești să le returnezi, folosind același ambalaj în care le-ai primit. Asigură-te că produsele sunt protejate pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului. Verifică starea produselor și asigură-te că nu prezintă urme de utilizare, murdărie sau deteriorări. Dacă totul este în regulă, informează-ne că ești pregătit pentru returnare. Noi îți vom trimite eticheta de returnare prin e-mail, pe care va trebui să o printezi și să o lipești pe pachet.

3. Expediază coletul și așteaptă returnarea banilor

Curierul Cargus va veni să ridice pachetul de la tine (poți să te programezi direct cu el pentru o dată și oră convenabilă). Poți, de asemenea, să verifici statusul livrării etichetei de returnare pentru a te asigura că totul este în ordine. Poate fi necesar să păstrezi dovada expedierii pentru e eventuale clarificări. Poate dura până la 14 zile lucrătoare pentru ca returnarea banilor să fie procesată, odată ce coletul ajunge la noi. Te vom informa prin e-mail despre statusul returnării și despre momentul în care banii vor fi restituiți în contul tău.

Întrebări frecvente

La DaviBikes.ro, dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de achiziția sa. Din acest motiv, oferim posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile de la data primirii comenzii.

Dacă nu poți expedia coletul în termenul de 14 zile, te rugăm să ne contactezi înainte de expirarea acestei perioade. Este important să ne informezi despre dorința ta de returnare sau schimb în termen de 14 zile de la primirea coletului. Suntem siguri că vom găsi o soluție pentru tine!

Există posibilitatea de a face un schimb pentru un alt model. Te rugăm să ne informezi prin e-mail despre dorința ta de schimb, iar noi vom procesa cererea. După ce primim produsul returnat, vom organiza schimbul pentru modelul dorit.

Da, te rugăm să returnezi produsele în ambalajul original pentru a le proteja corespunzător în timpul transportului. Dacă ambalajul original nu mai este disponibil, asigură-te că produsele sunt bine protejate într-un alt ambalaj adecvat.

DaviBikes.ro acoperă costul ridicării coletului de către curierul. Nu trebuie să plătești pentru returnarea produselor.

Rambursările sunt efectuate prin aceeași metodă folosită la plata comenzii. În cazul în care comanda a fost achitată prin ramburs, te vom contacta pentru a obține detaliile contului bancar necesar pentru rambursare.

După ce primim și verificăm coletul returnat, rambursarea se va efectua în termen de 14 zile. Vei primi o confirmare prin e-mail când rambursarea a fost procesată.

Politica de retur
Capitolul I – Dispoziții generale
Înțelesul unor termeni
Termenii cu majuscule folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au înțelesul prevăzut în Termenii și Condițiile Razon Nowak Damian.
Completarea Politicii de retur
În urma achiziționării Produselor comercializate de Societate, prin intermediul Website-ului, între Dumneavoastră și Societate se încheie un Contract la distanță. Conținutul acestui Contract la distanță este prevăzut de Termenii și Condițiile Razon Nowak Damian, împreună cu dispozițiile legale ce se aplică în completare, de Politicile GDPR și de prezenta Politică de retur.
Politica de retur prevede, în continuare, condițiile în care puteți beneficia de dreptul de a returna Produsele, urmând a vă fi rambursate sumele achitate cu ocazia achiziției.
Capitolul II – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor)
În conformitate cu dispozițiile legale, dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de un drept de retragere din Contractul la distanță încheiat, fără a fi necesar să vă justificați în vreun fel decizia. Altfel spus, aveți posibilitatea de a returna Produsele achiziționate în urma încheierii Contractului la distanță, în condițiile descrise mai jos, fără a fi necesar să vă justificați decizia, urmând ca Societatea să vă restituie sumele de bani achitate cu titlu de preț. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”. Dacă nu sunteți Consumator, înțelegeți și acceptați că nu puteți beneficia de dreptul de retragere (dreptul de retur), acesta neputând fi acordat de Societate altor persoane care nu au calitatea de Consumator, în sensul legii.
Potrivit dispozițiilor legale, dreptul de retragere poate fi exercitat într-o perioadă de 14 zile de la momentul livrării produselor, astfel cum este detaliat mai jos.
Astfel, perioada de retragere în care puteți opta pentru returnarea Produselor expiră în termen de 14 de zile din:
Ziua în care Dumneavoastră sau persoana indicată de Dumneavoastră intrați/intră în posesia fizică a Produselor;
În cazul în care efectuați o singură comandă cu privire la mai multe Produse, iar acestea sunt livrate separat sau în mai multe loturi, din ziua în care Dumneavoastră sau persoana indicată de Dumneavoastră intrați/intră în posesia fizică a ultimului Produs sau lot de Produse.
Pentru a returna Produsele este necesar fie să ne apelați la unul dintre următoarele numere de telefon: +40.312.297.466, fie să ne transmiteți un e-mail la adresa: [email protected], în conținutul căruia să ne precizați că doriți să vă exercitați dreptul de retragere.
Ulterior manifestării opțiunii de retragere prin unul din mijloacele menționate anterior, Noi vă putem transmite formularul de retur prin e-mail, dacă optați în acest sens. Totodată, puteți accesa formularul de retur și prin intermediul Website-ului, acesta fiind prezentat mai jos, ca anexă la această Politică de retur. Astfel, puteți copia formularul din anexă într-un document, iar ulterior îl puteți completa cu informațiile indicate și transmite la adresa menționată mai sus.
Pentru exercitarea dreptului de retur vă fi necesar să completați formularul de retur și să ni-l comunicați înainte de expirarea perioadei de 14 zile, la adresa [email protected]. În conformitate cu dispozițiile legale și în funcție de preferințele Dumneavoastră, aveți posibilitatea de a utiliza și formularul prevăzut în Partea B din Anexa Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare.
După comunicarea opțiunii Dumneavoastră, în sensul exercitării dreptului de retragere (retur), Contractul la distanță nu va mai fi executat, obligațiile prevăzute în acesta fiind stinse.
Restituirea Produselor către Noi se realizează exclusiv prin intermediul unei firme de curierat aleasă de Societate; costurile privind transportul fiind suportate în integralitate de către Noi.
După comunicarea opțiunii, în cazul în care ați intrat în posesia Produselor, veți stabili de comun acord cu Societatea data la care firma de curierat poate veni la Dumneavoastră pentru ridicarea Produselor.
În cazul în care ați achitat prețul Produselor (inclusiv costurile de transport), declarați și acceptați expres că acest preț încasat să vă fie restituit prin transfer bancar, în contul indicat în formularul prevăzut pentru retur. Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii, sub rezerva returnării Produselor până la expirarea acestui termen. Este posibil ca perioada de timp pentru returnarea sumelor să se prelungească, în cazul în care Produsele ajung la Noi spre sfârșitul perioadei menționate, de 14 zile. Totuși, în cazul în care nu aveți un cont bancar, vă rugăm să ne contactați la coordonatele indicate pentru a conveni un mijloc prin care să vă restituim sumele în cauză.
Anterior restituirii sumelor de bani achitate cu titlu de Preț, Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări la data returnării Produselor de către firma de curierat, pentru ca acestea să nu prezinte deteriorări. În măsura în care Produsul prezintă unele neconformități, contravaloarea prețului achitat de Dumneavoastră, ce urmează a fi restituit, va fi diminuat cu suma necesară reparării acestor neconformități. În acest sens, dacă va fi cazul, vă vom informa în consecință. Dispozițiile legale în materie prevăd: „consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere”.
Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să ne trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Capitolul III – Lipsa/Încetarea/Pierderea dreptului de retragere din Contractul la distanță (dreptului de retur)
În conformitate cu dispozițiile legale, nu beneficiați de dreptul de retragere din Contractul la distanță (dreptul de retur la Produselor) în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, în special în următoarele situații:
15.1 În cazul în care achiziționați Produse confecționate după specificațiile prezentate de Dumneavoastră sau personalizate în mod clar, în măsura în care Societatea v-a oferit acest serviciu;
15.2 În cazul în care achiziționați Produse care se deteriorează rapid sau care au un termen de expirare foarte scurt;
15.3În cazul în care ați achiziționat Produse sigilate, iar acestea au fost desigilate de Dumneavoastră și astfel nu mai pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă;
15.4 În cazul în care ați achiziționat Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
Dacă unul din Produsele achiziționate intră în categoria menționată mai sus, atunci nu mai puteți returna Produsul în cauză, dacă a fost desigilat, din rațiuni de protecție a sănătății și din motive de igienă.
Totodată, nu puteți proceda la returnarea Produselor nici în cazul în care Produsele achiziționate sunt supuse deteriorării rapid sau au un termen de expirare foarte scurt sau pot fi incluse în celelalte categorii.
Astfel, declarați și acceptați în mod expres că nu beneficiați de dreptul de retragere/dreptul de retur în situațiile descrise.
Capitolul IV – Alte informațiit
În măsura în care aveți nevoie de alte informații cu privire la Politica de retur sau dacă întâmpinați dificultăți în returnarea Produselor, vă rugăm să ne scrieți la coordonatele indicate pentru contact sau la adresa: [email protected].
Societatea își rezervă dreptul de a modifica Politica de retur după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
Această Politică de retur a fost actualizată la data de 07.07.2023.