Termeni și Condiții –Razon Nowak Damian

Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.

Capitolul I – Dispoziții generale

  1. Înțelesul unor termeni
  1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
  • Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: Razon Nowak Damian, înființat în baza și supus legilor din Polonia, având sediul social în Dąbie 67, 39-311 Zdziarzec, Polonia, și numărul de identificare fiscală PL8172194023, REGON 383989528 cont bancar IBAN PL14 2490 1057 0000 9913 6171 1473, deschis la banca Alior Bank, cod SWIFT: ALBPPLPW, cu datele de contact: email:contact@davibikes.ro, telefon: +40.312.297.466, +48.886.372.528;
  • Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
  • Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: https://davibikes.ro/ împreună cu toate subpaginile sale;
  • Produse/Bunuri înseamnă: biciclete, accesorii pentru ciclism, scaune auto pentru copii și celelalte produse prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens;
  • Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate, prin intermediul Website-ului;
  • Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
  • Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
  • Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
  • Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la https://davibikes.ro/politica-de-confidentialitate/ și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la https://davibikes.ro/cookies/;
  • Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la https://davibikes.ro/livrare-si-retur/;
  • ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
  • Biroul pentru concurență și protecția consumatorilor (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) reprezintă Biroul din Polonia însărcinat cu Protecția Consumatorilor, cu sediul în Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa, tel: +48.22.55.60.800, e-mail: [email protected];
  • ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
  1. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
  • Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
  • Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
  • În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați vreo comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
  • Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
  • În sensul dispozițiilor menționate menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.

Capitolul II – Contul Utilizatorului

  1. Contul Utilizatorului
  • Pentru achiziționarea Produselor, este suficientă completarea formularului, conform instrucțiunilor prezentate pe Website. Totodată, pentru achiziționarea Produselor vă puteți crea un Cont, urmând indicațiile prezentate pe Website. De asemenea, puteți să vă creați un Cont și în situația în care nu doriți, momentan, efectuarea unei achiziții.
  • Crearea Contului se realizează prin înregistrarea adresei Dumneavoastră de e-mail, ulterior urmând să primiți un mesaj cu numele Dumneavoastră de utilizator și parola aferentă, acestea fiind generate automat în funcție de caracteristicile adresei de e-mail. Parola Contului o puteți modifica ulterior conform instrucțiunilor prezentate în mesajul primit.
  • După crearea Contului sau completarea formularului veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website. Totodată, în ipoteza în care v-ați înregistrat, veți putea accesa pagina de profil unde vă puteți modifica unele din datele furnizate.
  • Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să rectificați unele din datele furnizate sau puteți șterge Contul.
  • Acordul Dumneavoastră pentru primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea) îl puteți oferi separat, urmând instrucțiunile de pe Website. În măsura în care doriți să nu mai primiți astfel de comunicări comerciale, vă rugăm să ne contactați prin una din modalitățile prezentate.

Capitolul III – Produsele

  • Produsele prezentate pe Website
  • Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și timpul estimat pentru livrare și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la adresa  contact@davibikes.ro sau la unul din numerele de telefon indicate.
  • În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
  • În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.

Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Garanții

  1. Plata
  • Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare. Prețurile includ TVA (în cotă de 19%). Costurile cu livrarea Produselor sunt precizate cu ocazia plasării unei comenzi. Pentru comenzile de peste 500 de lei, beneficiați de livrare gratuită.
  • Produsele pot fi achitate și prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitățile de plată în pagina dedicată efectuării plății, în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi.
  • Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată prin e-mail, la adresa indicată de Dumneavoastră, după confirmarea comenzilor. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale.
  • Alte detalii cu privire la modalitățile de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
  1. Comenzile
  • Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
  • După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră sau pe numărul de telefon. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail separat privind confirmarea comenzii și factura aferentă și eventualele informații cu privire la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.

Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată ulterior existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.

  • În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționată mai sus.
  • După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
  • În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați confirmat plasarea comenzii. După plasarea comenzii, eventualele erori sesizate pot fi rectificate prin contactarea Societății la adresa de email: contact@davibikes.ro.
  • După plasarea și confirmare comenzii, veți primi pe email o copie de pe acești Termeni și Condiții (format .pdf), parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.
  • Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
  1. Garanții legale privind conformitatea Produselor
  • În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora („Legea nr. 449/2003”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate.
  • Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile, caracteristicile, destinația, calitățile, scopurile și performanțele acestora din paginile de prezentare și din manualele de utilizare. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
  • Descrierile, caracteristicile, calitățile, destinația, performanțele, scopurile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor și, dacă este cazul, în cadrul manualelor de utilizare.
  • În cazul în care constatați o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități prin reparare sau înlocuire, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.
  • Repararea sau înlocuirea Produselor se realizează în condițiile prevăzute de art. 11 din Legea nr. 449/2003. Astfel, în ipoteza existenței unei neconformității între Produsele livrate și caracteristicile Produselor prezentate pe Website, Consumatorul va avea dreptul de a solicita Societății fie repararea produsului, fie înlocuirea acestuia, fără plata unor costuri suplimentare, cu excepția situației în care măsura este disproporționată pentru Societate.

O măsură reparatorie va fi considerată disproporționată în măsura în care va impune Societății costuri care sunt nerezonabile în comparație cu o altă măsură reparatorie existentă la care poate apela Societatea, cu luarea în considerare a: (i) valorii pe care ar fi avut-o Produsele dacă nu ar fi existat această lipsă de conformitate; (ii) importanța lipsei de conformitate prin raportare la utilizarea Produselor; (iii) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără a produce un disconfort semnificativ Consumatorului.

  • Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 13 și art. 14 din Legea nr. 449/2003.
  • Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.

8. RECENZII IN MAGAZINUL ONLINE


8.1.Clientul Magazinului Online are posibilitatea de a plasa in mod voluntar si gratuit o recenzie cu privire la achizitiile efectuate in Magazinul Online. Subiectul recenziei poate fi, de asemenea, evaluarea,fotografia sau opinia produsului achizitionat in Magazinul online.


8.2. Vanzatorul, dupa efectuarea achizitiilor in Magazinul Online, trimite clientului un e-mail cu rugamintea de a lasa o opinie si link-ul catre formularul online care permite acestuia evaluarea cumparaturilor eventual produsul – formularul online va permite sa raspundeti la intrebarile Vanzatorului despre achizitii, evaluarea acestora, adaugand propria opiniei si eventual o fotografie a produsului achizitionat. In cazul in care nu raspundeti la rugamintea vanzatorului de a completa recenzia, vanzatorul retrimite invitatia.


8.3.Recenzia poate fi plasata numai de catre clientul care a facut achizitii in Magazinul Online al vanzatorului.


8.4.Recenziile plasate de client sunt publicate de catre vanzator in magazinul online si pe TrustMate.io.


8.5.Plasarea unei recenzii nu poate fi utilizata de client pentru activitati ilegale, in special pentru activitati care constituie un act de concurenta neloiala impotriva vanzatorului sau activitati care incalca drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuala sau alte drepturi ale vanzatorului sau ale tertilor.


8.6. Recenzia poate fi emisa numai pentru produsele achizitionate efectiv in Magazinul online al vanzatorului. Este interzisa incheierea de contracte de vanzare fictive in vederea emiterii de recenzii. Autorul recenziei nu poate fi insusi vanzatorul sau angajatii sai, indiferent de baza de angajare.


8.7.Recenzia plasata poate fi stearsa in orice moment de catre autorul sau.

Capitolul V – Proprietatea intelectuală9Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.

Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor)

  1. Beneficiați de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”. Dacă nu aveți calitatea de Consumator, înțelegeți și acceptați că nu puteți beneficia de dreptul de retragere (dreptul de retur), acesta neputând fi acordat de Societate altor persoane care nu au calitatea de Consumator, în sensul legii.
  1. Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere, dreptul de retur. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produse confecționate după specificațiile prezentate de Dumneavoastră sau personalizate în mod clar; b) Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; c) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate; d) Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  1. Condițiile în care beneficiați de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate în Politica de retur a Societății, pe care vă rugăm să o citiți cu atenție.

Capitolul VII – Prelucrarea datelor cu caracter personal

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.

Capitolul VIII – Declinarea de răspundere

  1. Dispoziții generale
  • Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.
  • De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
  • Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
  1. Procedura de soluționare a reclamațiilor

Capitolul IX – Alte prevederi

  • Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la:  contact@davibikes.ro.
  • După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
  • Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
  1. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
  1. Subcontractarea. Cesiunea
  • Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.

Capitolul X – Prevederi finale

  1. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
  1. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.
  1. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
  1. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
  1. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.
  1. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa:  [email protected].
  1. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: +40.312.297.466;+48.886.372.528.
  1. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 26.04.2021.