Adăugați produsul în coșul dvs. de cumpărături. Completați detaliile de expediere. Selectați metoda de plată. Confirmați comanda. Plătiți. Gata!

Verificați contul dvs. bancar pentru a vedea dacă fondurile au fost transferate. Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare a comenzii, vă rugăm să contactați [email protected]. Dacă fondurile nu au fost transferate, încercați din nou tranzacția. Dacă aveți probleme sau doriți să schimbați metoda de plată în ramburs, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la  [email protected].

Dacă doriți să efectuați modificări privind comanda dvs., vă rugăm să ne contactați la [email protected]. Modificările sunt posibile doar înainte de finalizarea comenzii.

Pentru a anula comanda, vă rugăm să ne contactați la [email protected] Anularea este posibilă numai înainte de a procesa comanda.

În cazul unei erori privind datele dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la [email protected]. În cazul în care primim aceste informații înainte de emiterea facturii, detaliile de pe factura originală vor fi corecte, în caz contrar va fi emisă o factură de corecție.

o Card
o Paypal
o Transfer

Da, emitem facturi cu vat. Important este să introduceți formatul corect pentru CIF/ CUI. Prețul se va modifica automat la plasarea comenzii.

Pentru a schimba metoda de plată, vă rugam să ne contactați la [email protected].

Nu este posibil să achiziționați produsul în rate pe site-ul nostru. În schimb, puteți găsi produsul nostru pe platforme marketplace precum emag sau decathlon. Acolo sunt disponibile opțiuni pentru plata în rate.PENTRU ROMÂNIA AVEM BANCA TBI !

Din păcate nu oferim astfel de servicii deoarece avem doar magazyn online.

Verificați starea coletului expediat pe site-ul web al transportatorului selectat. După expediere, vă vom trimite numărul avizului de expediție și un link pentru urmărirea coletului la adresa de e-mail furnizată.

Da, oferim livrare gratuită pentru comenzile care depășesc o anumită sumă.

Pentru a depune o reclamație, vă rugăm să pregătiți numărul comenzii, o prezentare detaliată a problemei, fotografii, ale daunei și să contactați serviciul clienți prin e-mail, telefon sau formularul de pe site.

Da, returul este gratuit.

Pentru a raporta un retur, vă rugăm să pregătiți numărul comenzii, motivul returului și să contactați serviciul clienți prin e-mail, telefon sau formularul de pe site.

Pentru a returna produsele, vă rugăm să trimiteți mai întâi pozele bicicletei dvs. și să completați formularul de retur. Vom trimite o etichetă pe care să o tipăriți și să o lipiți pe colet, după care vom organiza serviciul de curierat. Așteptați sosirea curierului. Retururile sunt gratuite.

Cât mai curând posibil, dar în maxim 14 zile de la primirea și inspectarea coletului.

Garanția acoperă toate produsele, cu excepția bicicletelor noastre vândute online, care au obligația de a fi verificate de un centru de service în termen de 30 de zile de la data livrării bicicletei către cumpărător. Centrul de service oficial confirmă faptul că bicicleta este pregătită pentru a fi folosită cu o mențiune corespunzătoare în cardul de garanție, și astfel garanția devine valabilă.

Coletul va fi returnat expeditorului și vom rambursa banii plătiți în termen de până la 14 zile de la primire.

Verificarea pentru garanție a unei biciclete achiziționate online poate fi efectuată la orice centru de service pentru biciclete. În caz de nemulțumire cu privire la serviciul efectuat, reclamația rămâne între client și centrul de service selectat.

În conformitate cu termenii și condițiile de garanție, atunci când certificatul de garanție este pierdut, clientul pierde dreptul la garanție.

Da, oferim reduceri pentru comenzi în cantități mari și pentru grupuri organizate. Contactați-ne prin e-mail [email protected] sau prin telefon pentru mai multe informații.